YENİ TAKMA TIRNAKLARIM

Kendimi bildim bileli tınaklarımı yerim. Bırakmak için her türlü yolu denedim. Acı ojeler, protez tırnaklar ve takma tırnak.Hatta psikolojik olarak bunu çözmek için yollara bile başvurdum.Bilimsel olarak açıklamaları okumaktan da sıkıldım artık. Bir kaç kere bırakmaya çalıştım. Ama sonunda hep hüsran. Sonunda bununla yaşamayı öğrendim. Sadece tırnak yiyenlere değil, öjeli güzel tırnaklara sahip olmak için bugünlerde yeni bir marka takma tırnak keşfettim. O kadar doğallar ki. Kalıcılıkları ise tam olarak ideal. Tek seferde 10 adet tırnak için 4-5 gün kalıcılığı var. Fazlasını isterseniz o da olur tabii ama ben hijyenik olarak değiştirme taraftarıyım. Üstelik çok da doğal gözüküyorlar.İşte Gratis'ten aldığım eklips marka kendinden french'li tırnaklar bir harika. french2ten sıkılan için Golden Rose'un kahve rengi ojesini kullandım üzerinde.

Yorumlar