Bebeğin hareketlerini hissedip hissetmemek.İşte bütün mesele bu:9

19. haftayı yaşadığımız bu güneşli Nisan günlerinde bütün olayımız ay hissettim mi hissetmedim mi? Başlarda hamile olduğuna inanıp inanmama durumu artık hamileliği unutma halini aldı. Neyse ki göbeğinde bebek olan kıyafetler giyiyorum da arada hatırlıyorum. Sürekli internetten bakıyorum. Ne zaman ilk kez hissedilir? Hareketleri nasıl hissedilir? Hatta sağolun sizden gelen yorumlar biraz beni aydınlatıyor. Şu aralar ayağa ani kalkışlarda içerden biri gıdıklıyormuş hissi oluyor. Kimilerine göre işte tam olarak bu hismiş hareketler. Bıdık olduğu için çok nadir sadece çok sert hareketlerde hissedebiliyormuşum. İç karnımda büyük herhalde, bol bol yeri var küçük hanımın rahat rahat hareket ediyor. İlk çocuğun güzelliği burda herhalde. Hissetmek için sabırsızlanmak, her hareketi o sanmak, hissedemiyorum diye hayıflanmak.

Yorumlar