Hamilelikte Kabus Görmek

Hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden beri gıdım huzurlu uyayamadım. Tamam bu biraz abartılı bir tabir oldu. nankörlük etmeyeyim. Ama her gece her gece gördüğüm başka bir macera, gerilim, korku ...vb film sahneleri bitmiyor. Bilmem kaç saniye sürüyor rüya dediğin deseler de ben baya aktif çalıştığımdan bildiğin yorgun uyanıyorum sabahları. Tüm gece pasaportumu arıyorum vize henüz almadığım Almanya seyehati için (hayatımda Almanya'ya gitmeye teşebbüs bile etmedim), kimi gece zombiler saldırıyo onlardan kaçıyorum canım Gıcım'ı öldürüyorlar, kimi gece 32 sene hapse mahkum hapishanedeyim. Bu kadar çeşit bu kadar saçmalık bilinçaltımın nerelerinde ben bilmiyorum.

Doktora sordum "neden olur nasıl kurtulurum diye?" "Sırt üstü yatmaktan olur yanına dön yat, en güzeli sol yanına yatmak" dedi. 3 hafta oldu ama hala yok bir gelişme. Bende tabii herşeyi sorduğum gibi google'a sordum nedir ne değildir diye. Gördüm ki bir kaç hamile aynı dertden müzdarip. Belki de çoğu insan böyledir ama beslenmeyi, ağrıları filan yazmaktan buna sıra gelmiyor. Ama ben de yazayım da benim gibi bir kaç kişiye umut ışığı olayım dedim. Yalnız değilsiniz. Ben de her gece Hollwood'a satsam paraya money diyebileceğim bir sürü film senaryosu yaşıyorum. Geçince de özellikle yazacağım ki son zamanını bilin sabırlı olun.

Gelelim bilimsel yönüne. benim okuduğuma göre bu gelecek olan yeni hayat, yeni sorumluluklar bilinçaltında bazı şeyleri tetikliyormuş. Düşününce mantıklı. Her ne kadar bilinçli olarak bu şekilde görmesem de demek ki bir ben var ki benden içeri o herşeyden haberdar. her akşam partilerde gezen bir insan olmasam da bebek gelince yaşayacağım bağımlı hayat veya bebeğin gelecek korkusu beni 32 yıl hapishaneye mahkum etmiş olabilir. Hamile kalmayı düşünmeye başladığım andan itibaren sürekli aklımın bir köşesinde nedendir bilinmez eşimi kaybetme korkum var. Zombileri de bu açıklıyor olabilir. Kaybetme, kaybolma da iyi bir anne olabilecek miyim çekincesinden oluyor olabilir.


Yorumlar