Sağlık Ocağı Maceraları 2

20. hafta itibari ile vurulmamız gereken tetenoz aşımız var. Şansımız o kadar yaver ki 8. sınıf öğrencilerinin tetanoz aşısı vurulma zamanı ile denk geldi ve sağlık bakanlığının elinde aşı kalmamış. Öyle böyle derken geldik 21. haftaya... Ben de tabii bir panik bir panik" Zaman geçiyor aşı vurulamayacağım" diye. Derken dün demir ve multi vitaminin bittiği için sağlık ocağına gitmek durumunda kaldım. Gittim ve sağolsunlar vitaminlerim yazıldı. Tetanoz aşısı yok tabii. Eczaneden 10 TL'ye alınabiliyormuş onu da dün öğrendim. Ben zannediyordum ki eczanelerde de bulunmuyor. Koşa koşa gittim eczaneye hooppp orda da kalmamış. Bugün işe geç kalıyorum diye gitmeye de üşendim. Cuma 'ya Allah kerim.

Dün başka bir hemşire ile konuştum tesadüfen. Tetanoz aşısı 20. hafta itibari ile vurulmaya başlanabiliyormuş. Geç kaldım diye hayıflanmaya gerek yokmuş. Bir doz bu haftalarda bir doz da 1 ay sonra vuruluyormuş. paniğe gerek yok... Biraz kol ağrısı yapıyormuş:( Bakalım inşallah Cuma vurulup sonuçları paylaşırım.

Olaylı kan alma maceramın sonuçlarını da gitmişken aldım. Şeker çıkacak diye korkuyordum ki; açlık şekerim alt sınırın altında çıkmış. Acıktığımda kendimden geçmem, gözümün öüne perde inmesi, bunlar hep düşük şekerdenmiş. Yüksek olmasından daha iyi bir durum. Sadece halsizlik yapıyor olması biraz sıkıcı o kadarı da olur. Yanında mutlaka bir şeyler bulundur iyice acıkmadan mutlaka ağzına bir şey at dedi doktor.

Yorumlar