22. hafta ve yarım kilo köftelik kıyma...

22. haftanın son iki gününü yaşıyorum. Yarın hem doktor randevusu hem de akşama eski bir arkadaşımın düğünü olduğundan bugün bu hafta neler oldu bir bakalım istedim.

Önce mikrofonu Asya'ya veriyoruz. tahminin boyunun 26-28 cm kilosunun ise 500 gr olduğunu söylüyorlar. en son bir cisim ile karşılaştırdığımda iphone'un ağırlığı kadardı (140 gr). Şimdi ise baya 20 25 tane orta büyüklükte köfteye yetecek kadar ki kıyma ağırlığına gelmiş. Maşallah...İnsanların çocuğunu kuşa çiçeğe benzetiği bir ortamda benimkini kıma ile kıyaslamam accık abes olsa da napim aklıma o geldi.

Hızlı kilo almalar şimdi başlıyormuş. Hadi bakalım bu hızlı kilo alma yarışını kim kazanacak. Acemi kuzu mu acemi kuzunun kuzusu mu?

En sevdiğim hareket bu hafta geliyor. Baş parmağını emmeye başlıyormuş. Aferim annecim iyice yap antremanını. Dünyaya gelince de yapış memeye:)

Acemi Kuzu'da sıra... Tabii ki bebeğin artan beslenme ihtiyacı bana halsizlik olarak dönüyor. Demir ve multi vitamin hapını kullanmaya tam gaz devam ediyoyorum. Ama sonuç aynı...Hamileyim dimi...

Tetanoz aşısı krizi sonunda çözüldü. Ayrıntıları merak edenler lütfen tık tık .

Dirseğimde yıllardır duran zararsız ağrısız sızısız duran yağ bezemin iltehaplanası tuttu ve bana 3 uykusuz geceye mal oldu. Tam dirseğimde olduğu için kolumu koyacak yer bulamadım 3 gün. Ama sonunda dün iyileşti şükür. Geceleri bir yandan acıdan sancıdan ağlıyordum bir yandan da şükür ediyordum. Hamilelik benim değişik ruh hallerime sebep oldu. Canımın yanmasına bile şükreder oldum ki yeter ki Asya iyi olsun.

Normal doğuma kendimi motivasyona başladım ki, bununla ilgili bir sürü blog ve yazı okuyorum son 1 haftadır. Yarın doktora gittiğimde bu konuyu mutlaka açacağım. Doktorum her ne kadar şimdi bunları düşünme dese de hazırlıklı olmanın önemi çok vurgulanıyor. Bu konuya özel okuduğum yazılar ve aldığım notlardan bir kaç yazı yazacağım yakında.Konuya tamamen hamile bir kuzu tarafından bakıp, bilimsel dille yazmayacağıma emin olabilirsiniz:)

Hamile kaldığımdan bu yana aldığım kilo sayısı teoride 4 kilo. Benim işime geldiğinden teoride bakıyorum. İlk zamanlar ki mide bulantıları sebebi ile verdiğim 3 kiloyu göz ardı ediyorum. Hiç verilmemiş sayıyorum ve ilk doktora gittiğim kilom ile şimdiki kilomu basit bir matematik işlemi ile birbirinden çıkarıyorum ve mutlu son sadece 4 kilo aldım:)

Hareket olduklarına hala inanamasam da birilerinin beni içten içe gıdıkladığını hissedebiliyorum. Ama olsa olsa günde 4 5 ker oluyor en fazla. herkesin hissiyatı kendine o yüzden bir şey diyemeyeceğim ama ben hala çok da net hissedemediğimi düşünüyorum. Geçtiğimiz haftalar kadar kafayı hareketleri ile bozmasam da hala içimde bir şüphe var. hareketler ile kafayı bozduğumun ayrıntıları için tık tık. Ben neden hissedemiyorum? yarın dokora gittiğimde hareket ettiğini görür de biraz rahatlarım inşallah.

Yarınki doktor kontrolü sonrası ayrıntıları yine paylaşacağım. Asya'ya hepinizin selamını söylerim.:) Bize şans dileyin görüşürüz...








Yorumlar