Doktor Kontrolünde Neler Oldu? (22. Hafta)

1 aydır Asya'yı , minik fetüsümüzü görmemiştik. Daha önce de bahsettiğim şu 5 duyu aldatmacası zor bir şeymiş. Her an karnımda , ne yesem beraber besleniyoruz ama göz görmeyince insan özlüyor, merak ediyor. İple çektiğimiz doktor kontrolü vakti sonunda geldi. Cuma sabahı uyandık, yıkandım paklandım süslendim ve yola koyulduk. Doktor ile hoş beş yaptıktan sonra doğum ile ilgili endişelerimi söyledim. Doula yani doğum koçluğu ile ilgili düşüncelerini sordum. Doktorum doğum konusunda oldukça rahat. Zamanı geldiğinde o güç içinde var yapabiliyorsan yaparsın dedi. Ama yürüyüş, yüzme ve hamilelik pilatesinin bana faydası olacağını da ekledi. Ufak tefek şikayetlerimden bahsettim (karnıma giren sancılar, çok net hareketlerini hissedemediğimi..vb) ama çok dikkate almadı. Doktorun bu kadar rahat olması iyi mi kötü mü bilemedim. Allah'a şükür normal seyreden bir gebeliğim olduğu için bu kadar rahat herhalde diyip ben de rahatlıyorum aslında. Derken en eğlenceli zaman geldi... Gıcım kamerasını başlattı ve işte Asya görüntüye geldi. Benim şaşkoloz kızım hep bacakaları karnına çekik karşılıyor bizi. Zaten 25 cm olduğu için artık tek seferde tüm vücudunu göremiyoruz. Kafası bacakları ayrı ayrı görüntüye geliyor. Büyüdü diye seviniyorum. Derken doktor kalp atışını görüyor musun dedi. İnanamadım. Küçücük bir nokta ama kalp şeklinde ve pır pır atıyor. Kalp atışlarını defalarca dinledik ama görmek bambaşkaydı. Küçücük bedeninde kocaman bir kalp taşıyan minik meleğim seni çok seviyorum.

Midesi, bacakları, omurgaları derken cinsiyetini tekrar teyit ettik.Evet bir değişiklik yok hala kız ve hep elleri ağzında anası kılıklının:)

Ultrasondan kalkıp da tartıya çıkma vakti geldiğinde o benim rahat, hiç bir şeyi sorun etmeyen sen hamilesin diyen doktorumun gözleri yuvalarından fırladı. Neeee 4,5 kilo mu almışım. Her ay baskül en rahat olduğum kısımdı bu ay korkuyordum zaten. Ama bu kadarına ben de hazır değildim. Alet bozuk filan desem de tabii hiç bir faydası yok. Böyle giderse normal doğuramazsın diye aba altından sopa gösteriverdi doktor. Ben sorumlunun 5 çayları olduğunu söyleyince verdiği diyette böyle bir kalem olmadığını söyledi. Artık 5çaylarına ceviz ile eşlik edeceğim. He bi de sabah yediğim o güzel çikolatalı açmalar, sade sıcacık poğaçalara elveda. Bu sabah erkenden kalkıp insani olarak yumurtalı peynirli bir kahvaltı ettim. Akşam yürüşleri de başlıyoorrr... Gelecek aya kilo bile vermiş olabilirim. "Yapamazsın" kelimesine alerjim var. Hep böyleydi. Bana bir şeyi yapamazsın dediklerinde yapmak için tüm varlığımı seferber ederim. Yaptığım zamanlar da oldu yapamadığım da ama ben elimden geeni yapayım hele bir de Allah büyüktür...

Bu hafta Perşembe günü için ayrıntılı ultrason randevusu aldım. Bu konuda uzman başka bir doktora gidip 3 boyutlu olarak göreceğiz bıdığı. Fotoğraflarını paylaşırım.

30 Mayıs da ise şeker yüklemesi yapılacakmış.O iğrenç glikozlu suyu ilk defa içeceğim ama ne kadar korkunç olabileceğini tahmin ediyorum...ıyyykkk

Doktordan sonra hava o kadar kötüydü ki kendimizi alıveriş merkezine attık. Herkes de öyle yapmış zaten... Biraz gezip eve döndük sonra da akşam eski bir arkadaşımın düğünü için hazırlanmaya koyulduk. Kalender ordu evine doğru yola çıktık ve o mis gibi güzel deniz havasını ala ala ordu evine vardık. Uzun zamandır içimde birikmiş olan oynama hissini bastıramayıp biraz oynadım.Nicedir görmediğim eski plaza arkadaşlarımı gördüm. Mutlu oldum. Bol bol göbeğimi sevdirdim. Eblek ve fazlaca şişko çıktığım fotoğraflar çektirdim ve döndüm...





Yorumlar