Gebe Kadın İle Nasıl Konuşulmaz - 3

Doğum yaklaştıkça gebe kadın ile nasıl konuşulmaz maddelerimize yenileri ekleniyor. (Daha önce seriler için tık tık.)Bu da demek oluyor ki gebe kadın şurda kalan son günlerini cinnetten cinnete geçerek geçiriyor. Zaten uykuya hasretiz, karnımız ağır, doğum doğum dedikleri her an kapıda.Karnınız büyüdükçe artık iyice halka maloluorsunuz herhalde, bireyden çok bir inek gibi görülüyorsunuz belki de. Sebep her ne olursa olsun gebe kadın ile nasıl konuşulmaz maddelerini siz siz olun dikkatle okuyun ve yapmayın lütfen.




10- "İkiz mi sizin ki" sorusu bugünlerde başladı.Başlamaz olaydı ne diyim. Şimdi sevgili bayan ikiz olsa bir tanesinin bakımını sen mi üstleneceksin, yok evlat edinmek mi isteyeceksin. Yok tabii öyle bir şey. Ayrıca bu soruyu sorarken ki yüz ifaden de anlıyorum ki kastettiğin kaç çocuğum olacağı değil karnımın kocamanlığı. Sen 55 kilo ile hamile kalmış, 65 kilo doğurmuş, 10 gün sonra 50 kiloya düşmüş gıcık bir tip olabilirsin. Ama ben hamile kaldığımda bir 65 kilo değildim. Asla düz bir göbeğim olmadı. bebem rahat rahat dönüyor, dans ediyor, rakı masası kuruyor içerde,  o yüzden karnım kocaman.

11- "Ay bu sıcaklarda ne yapacaksın?"Şimdi şöyle ki bu hamilelik dedikleri şey 12 ayın 9 ayı sürüyor. Yani sadece 3 aylık boşluğum var. Bu 3 ay da yaza gelmesin diye matematik hesaplaması yapıp hamile kalmadım, kalamadım kusura bakma. Ama teyzem öyle bir söylüyor ki sanırsın dünya da Haziran, Temmuz, Ağustos aylarında doğum yapan kadın çok az. Olan çok azına da yazık..Kışın da kar yağar yolu kapatır, araba kayar, trafik olur...vb napalım yani doğurmayalım mı? Allah ne zaman verdiyse o zaman geliyor bu bebekler napalım.

12- "Nasıl doğuracaksın?""Ay öyle doğurma" kombosu. Şimdi ben ve doktorum dahil şuan bilmiyorum nasıl olacağını. Allah nasıl kısmet ederse. Normal diye umup, sezeryan olursa da tevekkül edeceğiz diyorum.  E şimdi normal doğuran diyor ki ay öyle zor, böyle zor, saçımı başımı yoldum ağrıdan, böyle bir şey yok...vb. Tamam sezeryan seçeneği var. Olur mu ablanın bununla ilgili de ihtisası tam olduğu için bu seferde sezeryanın zararlarından bahsediyor.A dikişinin acısından doğrulamıyorsun, çocuğun haberi olmadan alınıyor yazık..vb E şimdi napim ağzımdan mı çıkarayım bu çocuğu. 

13- "Ay yakın galiba" Hani sanki böyle yarışmalar var ya. programı izlemeye gelen menapoz teyzeleri çıkarırlar da yarışmacı kilolarını, yaşlarını vb tahmin emeye çalışır, en yakın tahmini yapan kazanır. Yok öyle bir yarışmada filan değiliz. Suratında yine benim koca karnımı ima eden saçma surat ifadesi ile bunu söyleyince yok ben doğurmayı düşünmüyorum diyesim geliyor. Madem bu karşıdan anlaşılır bir şey neden doktor başını poposunu yerini ölçüyor ki, koysun bir tane ablayı kapıya. Senin doğumun yakın, senin ki değil insanlara teşhis koysun abla. Bi de böyle kendi koca göbeklerine popolarına bakmadan ay ne kocaman diyorlar ya böyle zaman duruyor kafalarını kesiyorum sonra zaman akmaya başlıyor ve kafaları hala yerinde.

14- "Erkek/Kız galiba" karnım nedendir bilinmez erkek karnına benziyor herhalde. Herkes erkek sanıyor. Ay bir de şaşırmıyorlar mı kız deyince. Böyle ne dicemi bilmeden boş boş bakıyorum suratlarına onlar da susuyor.

15- "Siz de hamilesiniz hi hi"yok canım nerden çıkardın. Dün yiğenim ile oynarken balon yuttum, karnım o yüzden böyle. Yoksa Şeyda Coşkun gibi kaslı bir krnım var. Bir gün birine yok canım nerden çıkardınız diyeceğim, mahcubiyetten yerin dibine batacak o olacak.

Uykusuzluk asabiyet mi yapmış bende:) 




Yorumlar